1 – Contact opnemen
Voor meer informatie of voor het maken van een geheel vrijblijvende afspraak kunt u contact opnemen via e-mail: [email protected] of per telefoon: 06-23259947.
Nadat u contact heeft opgenomen, zal het intakegesprek binnen 5 werkdagen plaatsvinden. Wij kunnen u ontvangen in een hiervoor speciaal ingerichte haarwerkruimte, maar indien gewenst komen wij ook bij u thuis of in het ziekenhuis.
2 – Wensen kenbaar maken
Tijdens het intakegesprek bespreekt u met ons uw wensen voor een haarstukje, haarwerk of alternatief. Wij werken met verschillende oplossingen waarover wij u gratis uitgebreid kunnen informeren en adviseren.
De confectie pruiken zijn uit voorraad leverbaar. Voor maatwerk haarwerken is een aangepast stappenplan van toepassing i.v.m. een langere levertijd.
3 – Verwijsbrief
Bij uw behandelende arts vraagt u om een verwijsbrief voor uw zorgverzekeraar.
Met dit formulier kunnen we een vergoeding aanvragen voor een pruik of haarwerk.
4 – Factuur opsturen
U ontvangt van ons een factuur die u samen met de verwijsbrief opstuurt aan uw zorgverzekeraar. Uiteraard kunnen wij deze afhandeling ook geheel voor u verzorgen.
5 – Plaatsen van een haarwerk of pruik
Bij het plaatsen van het haarwerk of pruik wordt deze direct in het gewenste model geknipt en krijgt u een duidelijke uitleg over de verzorging.
6 – Reserveren -haarwerk/pruik
U kunt een haarwerk of pruik voor minimaal drie tot maximaal 6 weken reserveren.
Hierdoor heeft u de mogelijkheid om bijvoorbeeld tijdens een chemokuur, te beslissen of u het haarwerk en/of pruik wel wilt gaan gebruiken.
7 – Nazorg
Wenselijk is dat u minimaal 1 keer per maand langs komt in onze salon voor een controle. Uiteraard kunnen wij u ook thuis bezoeken!
Deze service bieden wij aan om u op de juiste manier te kunnen begeleiden betreffende de kwaliteit, pasvorm en verzorging van uw pruik en/of haarwerk.
Mocht zich toch nog onverwacht een probleem voordoen, dan proberen wij dit dezelfde dag nog op te lossen, ook in het weekend!
8 – Klachten
Indien u niet tevreden bent over Pruikspecialist.nl dan vernemen wij dit graag.
Mocht u zich alsnog niet kunnen vinden in de aangeboden oplossing, dan kunt u zich wenden tot de geschillencommissie.
De Geschillencommissie Uiterlijke verzorging, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag.
Uw klacht kunt u ook digitaal indienen via www.degeschillencommissie.nl of u vraagt telefonisch een klachtenformulier aan (ma t/m vr van 9.00 – 17.00 uur).